Tuesday, December 18, 2012

Եվս մի նկարի վերլուծություն

Նկարի վերաբերյալ Facebook սոցիալական կայքում իրենց կարծիքներն են հայտնում Վիկա Մարկոսյանը, Էլեն Կարապետյանն ու Լիլիթ Աղաջանյանը:






Այս նկարում սառը գույների՝ սպիտակի ու կապույտի երանգները ինձ օգնում են տեսնել խաղաղություն: Նաև ինչ-որ չափով հույս եմ տեսնում, քանի որ աղջիկը կանգնած է ծայրին, բայց չի հանձնվում: Ըստ իս՝ ձեռքի ափը խորհրդանշում է այն մեկին, ով օգնում ու պահպանում է մեզ մեր կյանքի փոթորիկների ընթացքում: Ձեռքը նաև կարող է աղջկան վերև բարձրացնողը կամ էնտեղից իջեցնողը լինել: Ես ավելի հակված եմ առաջին տարբերակին: Խաղաղ գույները  «հասկացնում են», որ տագնապ չկա, միայն հանգստություն է ու ձգտում, ցանկություն:
Վիկա Մարկոսյան


Ինձ համար Ափը մեր կյանքն է, որը թեկուզ մեկ-մեկ անարդար է լինում ( մուգ կապույտը խորհրդանշում է անարդարությունը, ցավը, հիասթափությունը), բայց միշտ օգնում է մեզ, մենք այնտեղ միշտ ապահով ենք , ուրախ... Ափի ներսում ես տեսնում եմ այն, ինչ մարդը հաճախ չի գնահատում, թողնում անցնում է կողքով, անընդհատ բողոքում է միայն, տանջվում է հիմար բաների պատճառով, սակայն չի գնահատում այն, ինչ ունի... Իսկ դա մեկն է, դա քո կյանքն է՝ իր բոլոր լավ ու վատ կողմերով, մարդիկ շատ հաճախ հեռվանում են կյանք կոչվածից: Այս աղջկան ես նմանեցնում եմ ինձ՝ իմ պատկերացմամբ... Նկարին նայելով զգում եմ ինչ-որ հոգեհարազատ զգացմունք... Աղջիկը այստեղ կարծես կույր լինի, ով կորցրել է ամեն բան, նրա համար շուրջը մութ է միայն մութ, և նա մտածում է, որ այս ամենը երբեք ավարտ չի ունենա... Բայց պետք չէ մոռանալ ՝արևածագից առաջ ավելի մութ է, քան գիշերը... Սպիտակ լույսը կգա, ամենինչ նորից կլուսավորվի, միայն պետք է ուժ գտնել քո մեջ, պայքարել, գնահատել և սիրել...
 Էլեն Կարապետյան


Իսկ ես տեսնում եմ մի փոքրիկ աղջկա, ով փախչում ա էս գորշ ու զզվելի իրականությունից ու գնում դեպի լույսը:
 Լիլիթ Աղաջանյան

1 comments:

  1. Մարինա Մնացականյան, 10-ր դասարան:
    Նկարը ինձ համար առաջին հերթին խաղաղության խորհրդանիշ է, որին ձգտում է հասնել մանուկը: Նա իր անուրջը տեսնում է ամպերում և փորձում է հասնել այդ անուրջին օգնություն խնդրելով ինչ-որ մեկից: Սակայն հասնելով ամպերին և ձեռք տալով անծանոթին, նա զգում է այն ինչ երբեք չի զգացել` սեր,փաղաքշանք, ու նրա համար պարզ է դառնում, որ ինքը գտել է իր անուրջը:

    ReplyDelete

 
© 2013 Հեռադիտակ | Designed by Making Different | Provided by All Tech Buzz | Powered by Blogger | Edited By Logic