Monday, December 3, 2012

Ես եկել եմ



Ես եկել եմ, քանի որ պիտի գայի:Եկել եմ այնտեղ, ուր գոյություն ունեցողը երևակայություն չէ, իրական պայքար է` մի շրջան,որի կենտրոնը ամեն տեղ է, ամեն ինչ հոսում է ամեն քայլափոխի:Ես այստեղ եմ, հիմա, ես այս պահն եմ, որն արդեն անցյալ է, և ես չեմ լինի ապագայի դատավորը:
  Ես եկել եմ մասնակցելու այն խաղին, որի մեջ առաջատար խաղաքարտերը խիզախ մտքերն են`նրանք զոհվում են, սակայն ապահովում են հաղթանակ:


   Ես եկել եմ նպատակի հետևից և ամենադանդաղ քայլերով անգամ ավելի արագ կհասնեմ դրան, քան նա, ով վազում է աննպատակ: Նպատակը բնավորություն է, ես եկել եմ ամուր բնավորությամբ: Անցյալն ու ներկան իմ միջոցներն են, միայն գալիքն է իմ նպատակը:Ես եկել եմ աոանց երկմտանքի,այսօր ոչինչ չի խոչընդոտի վաղվա շարժմանը:
   Անհրաժեշտ է ինչ-որ ավելի մեծ բան, քան տաղանդը`ներկան հասկանալու համար,ինչ-որ մեծ բան,քան հանճարը`գալիքը կանխատեսելու համար և մեկտեղ  ոչինչ անցյալի համար:
   Որքան դյուրին է խախտել մեր մեռած զգացմունքների հանգիստը` անցյալը միախառնելով ներկային,նպատակ դարձնելով միայն ապագան:
   Ես եղել եմ,ես եկել եմ,ես կգամ:
Թամարա Ստեփանյան,10-3 դասարան

0 comments:

Post a Comment

 
© 2013 Հեռադիտակ | Designed by Making Different | Provided by All Tech Buzz | Powered by Blogger | Edited By Logic