Saturday, April 20, 2013

Ներելու արվեստ

Միշտ ներեք Ձեր թշնամիներին, ոչինչ նրանց այդչափ չի նյարդայնացնի:
-Օսկար Ուայլդ

Թույլերը չեն կարող ներել: Ներողամտությունը հատուկ է ուժեղներին:
-Մահաթմա Գանդի, («Բոլոր մարդիկ եղբայրներ են»  Ինքնակենսագրական)

Ես հեշտությամբ կարող էի ներել նրա հպարտությունը, եթե նա իմը չսպաներ:
-Ջեյն Օսթեն («Հպարտոությւն եւ Առաքինություն»)

Ներողամտությունն այն է, երբ ասում ես՝ շնորհակալություն փորձի համար:
-Օֆրա Ուինֆրի

Ներիր թշնամիներիդ, բայց երբեք մի մոռացիր նրանց անունները:
-Ջոն Քենեդի

Սխալ գործելը ոչինչ է, քանի դեռ շարունակում ես այն հիշել:
-Կոնֆուցիոս

Ավելի լավ է շատ ներել, քան՝ շատ քննադատել:
-Ջորջ Էլիոթ

Ներողամտությունը Աստծո մեծագույն  պարգեւն է:
-Դեն Բրաուն («Դա Վինչիի կոդը»)

Ներելը խելամիտ է, մոռանալը՝ հանճարեղ:
-Ջոյս Քերրի

Ջեյն, ես երբեք չեմ ցանկացել քեզ վատություն անել, կարո՞ղ ես ինձ երբեւէ ներել: Ընթերցող, ես նրան ներեցի հենց այդ պահին եւ միանգամից:
-Շարլոթ Բրոնթե («Ջեյն Էյր»)

Տե՛ր, փրկիր իմ խեղճ հոգին: …վերջին խոսքերը:
-Էդգար Ալան Փո

 Այն տղամարդիկ, ովքեր կանանց փոքր սխալները չեն ներում, երբեք չեն կարող վայելել նրանց մեծագույն արժանիքները:
-Խալիլ Ժիբրան («Ավազ և փրփուր»)

Տե՛ր, փրկիր նրան և մեզ բոլորիս:
Ոմանք մեղքով են բարձրանում, ոմանք՝ առաքինությամբ ընկնում:
Ոմանք փախչում են սառույցը կոտրողներից և ոչինչ չեն պատասխանում:
Իսկ ոմանք մեղքի են դատապարտվում մենակ:
-Ուիլիամ Շեքսպիր 

Թարգմանությունը՝ Էդիթ Մարգարյանի

0 comments:

Post a Comment

 
© 2013 Հեռադիտակ | Designed by Making Different | Provided by All Tech Buzz | Powered by Blogger | Edited By Logic