Wednesday, March 6, 2013

Ես գրում եմ, որովհետև ուզում եմ` ինձ սիրեն


Տարիներ առաջ, երբ ընկերոջս խորհրդով կարդացի Մարկեսի «Հարյուր տարվա մենություն»-ը, աշխարհը սկսեց ուրիշ անկյան տակ պտտվել ինձ համար: Գիրքն ավարտելուց հետո սկսեցի խելագարի պես ծիծաղել, իսկ հետո ծիծաղը վերածվեց լացի:

 -  Էս ի՞նչ արեցիր ինձ հետ: Ո՞նց կարողացար հպվել հոգուս ամենանուրբ լարերին:
Այդ ես չէ, որ բացահայտեցի Մարկեսին ինձ համար, այլ շնորհիվ նրա, կարողացա վերստին ու նորովի բացահայտել ինքս ինձ, ու հոգուս կրակը սկսեց ավելի ուժգին վառվել:

Մարկեսը բոլոր ազգերի գրողն է: Նա ազգություն չունի, քանզի կարողանում է թափանցել մարդկային հոգու ամենամութ լաբիրինթներն ու այնտեղ հասցնել իր գրչի լույսը:

Ծնունդդ շնորհավոր, իմ հրաշագործ ծերուկ:


Աղբյուրը՝  Արտակ Զարգարյան

3 comments:

  1. Արտ, շատ լավ էր ասված: Հիշո՞ւմ ես ինձ «Նահապետի աշուտը» կարդալուց հետո:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ես հիշում եմ նաև ինձ՝ «Վերհիշելով իմ տխուր.... » կարդալուց հետո:
      Այդ դա նույնպես շատ մեծ տպավորություն էր թողել: Քո գիրքն էր, եթե չմ սխալվում:

      Delete

 
© 2013 Հեռադիտակ | Designed by Making Different | Provided by All Tech Buzz | Powered by Blogger | Edited By Logic