Friday, December 7, 2012

Խոսում ենք սիրո մասին


Սե′ր, դու երեք տառից կազմված բառես, բայց քո մեջ այնքան զգացմունք կա,որ դա հասկանալու համար պետք էնախ և առաջ սիրել, իսկ սիրելուհնարավորություն տրված է բոլորին:
Ո˚ր տարիքում կամ որքա˚ն ժամանակով ենք սիրում, կարևոր չէ, կարևորն այն է, որ դու սիրում ես, իսկ սերը մարդուն գցում է այնպիսի մի աշխարհ, որտեղ ամեն ինչ հեքիաթային է: Հեքիաթային են ձեր շուրջ գտնվող մարդիկ,  ձեր շուրջը
կատարվող բոլոր երևույթները, բոլոր մտքերը: Այդ ժամանակ դու կարծես հագած լինես գունավոր ակնոցներ և անգամ այն վատ ու չար երևույթները, որոնք կատարվում են քո շուրջը, հենց այդպես ընկալել չես էլ կարողանում, և ամենվատ բանն անգամ  ընկալում ես հակառակը: Մտքերդ կարծես հագած լինեն թռչունի թևեր, ու չես էլ հասկանում, թե ինչպես, դու թռչում ես քո երազանքների գիրկը, ցնորում ես քո մտքերում, իսկ երբ հանկարծ վերադառնում ես այս իրականություն, հասկանում ես, թե որքան հեռու ես ճամփորդել  քո իրական աշխարհից,  կարծես քնած լինեիր և մի հրաշք երազ տեսնեիր: Այդ ժամափսոսում ես, որ արթնացար քո հորինած հեքիաթային երազից:
Սիրելու համար թևեր հարկավոր չեն, առանց դրանց էլ դու կարող ես թռչել ու հասնել քո սիրուն, այնչքնաղ ու վեհ էակին, առանց որի չէր լինի կյանքը:

Նելլի Գսպոյան,10-1 դասարան

1 comments:

  1. Բժիշկ Դոնը խոստացավ օգնել ինձ հետ բերել նախկին ամուսնուս, և ի զարմանս ինձ, ամուսինս վերադարձավ 5 օր հետո, և այժմ մենք միասին ենք ապրում սիրով և երջանկությամբ, նա նաև օգնում է իմ ընկերներին, օգնության համար դիմեք բժիշկ DAWN-ին. WhatsApp +2349046229159
    *Եթե ցանկանում եք հետ բերել ձեր նախկին սիրեկանին:
    *Եթե ցանկանում եք ինչ-որ մեկին ձեր կյանք ներգրավել:
    *Եթե պետք է մաքրման ծես.
    *Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է հղիանալ կամ բուժել անպտղությունը:
    *Եթե ձեզ հաջողակ կախարդանք է պետք հաղթելու համար:
    *Եթե ցանկանում եք վերականգնել ձեր գողացված գույքը.
    Կապվեք նրա հետ WhatsApp-ով` +2349046229159

    ReplyDelete

 
© 2013 Հեռադիտակ | Designed by Making Different | Provided by All Tech Buzz | Powered by Blogger | Edited By Logic